środa, 28 marca 2012

Sweter idealny

Przeglądając blogi szafiarskie, natykam się na wiele godnych pozazdroszczenia ubrań i dodatków, które pochodzą z secondhandów. Blogerki uwielbiają tam szperać, gdyż to prosty i tani sposób na osiągnięcie oryginalnego wizerunku i wykreowanie własnego stylu. Trzeba mieć tylko na siebie pomysł :)
Za namową STYLEDIGGER, wybrałam się do Secondhandu na poszukiwanie swetra-idealnego. Szukałam takiego od bardzo długiego czasu (dwa lata?), ale swoje kroki kierowałam zawsze do zwykłych sklepów. W sieciówkach, jednak, nie mogłam dostać nic naprawdę dobrego jakościowo. Jeśli już znalazłam ciepły sweter (minimum 40 % wełny), to oczywiście w sklepie „z wyższej półki”, który kosztował majątek.
W pierwszym większym Lumpeksie od razu zauważyłam kilka świetnych swetrów. Były one jednak bardzo ciężkie, a cena za kilogram, jak na sklep z używaną odzieżą, wysoka. Ale, po głębszym namyśle, stwierdziłam, że warto. I tak cena była ułamkiem tej, jaką zapłaciłabym w normalnym sklepie. Wybrałam duży beżowy sweter, 100 % wełna, genialnie ciepły. Jestem z niego strasznie zadowolona!

English version: I have been looking for a perfect sweater for a very long time (two years?). I couldn't find anything good quality in high-street shops. If I had found a really warm sweater (minimum 40 % wool), it cost a small fortune. STYLEDIGGER persuaded me to visit some secondhands. I was really surprised founding a nice sweater in the first place I came to. Although sweaters were very heavy and the price for one kilogram quite high, I decided to buy one. I chose a big beige sweater, made of 100 % wool. Normally I would pay much more for clothes this quality. I'm absolutely satisfied and extremely pleased!







secondhand sweater | Cubus nude leggins | Apia boots | bag from Crete | Reserved jewellery pocket watch

2 komentarze: