niedziela, 15 grudnia 2013

Sezonowe Sweterki

Jak co roku przyszedł czas na bożonarodzeniowe, amerykańskie kino („Kevin”, „Grinch”,”Elf” itd.). I jak co roku nie mogę napatrzeć się na wspaniałe domy Amerykanów, przepięknie udekorowane na święta. Miliard światełek na elewacji, sanie z reniferami w ogrodzie, w sypialni pościel w mikołaje, szlafroczki w bałwanki – dla mnie to niedostępny luksus i wielkie marzenie. Przyznaję się bez bicia, uwielbiam amerykańską komercję! Nie potrafię nawet wyjaśnić do końca dlaczego... Święta to najpiękniejszy czas w całym roku. Bardzo je przeżywam :)


bluza ze śnieżynką - New Look [ 100 PLN - 25% = 75 PLN]

Ostatnio zauważyłam w sieciówkach całą masę sezonowych sweterków, takich typowo świątecznych, jak również w motywy po prostu zimowe. Totalnie mnie oczarowały ♥ Postanowiłam skromnie wybrać jeden. Mój grudniowy budżet przeraźliwie zmalał przez zakup świątecznych prezentów. Skoro miał to być mój pierwszy sezonowy sweterek w kolekcji, postanowiłam wybrać taki z motywem zimowym, bym mogła nosić go dłużej. W sumie zbytnio nie wybierałam, bo jeszcze w październiku zamieściłam na facebooku link do pudrowo-różowej bluzy – nie sweterku – ze srebrną śnieżynką, w której zakochałam się od pierwszej chwili. I wiedziałam, że co, jak co, ale TĄ muszę absolutnie mieć.

Za rok, mam nadzieję, będę mogła sobie pozwolić na kolejny, tym razem już sweterek, i tym razem już typowo świąteczny. Jestem bardzo ciekawa, czy wśród Was jest jakiś maniak bożonarodzeniowych gadżetów i świątecznych sweterków? Dajcie mi koniecznie znać! :*

P. S. Pan X nie chce nosić żadnych ubrań w świąteczne wzory, co mnie smuci. Jak go przekonać?!


czerwony w pingwiny - House of Fraser, biały w ostrokrzew - Topshop, błękitny z Christmas Pudding - New Look, biało-różowy z reniferem - New Look, czerwony z bombkami - Meadham Kirchhoff, szary z misiem polarnym - New Look

2 komentarze: