czwartek, 16 sierpnia 2012

I wear my new creepers and the sky is grey

W końcu dotarły do mnie moje nowe creepersy – istny hit ostatniego czasu. Niewiele myśląc, wciągnęłam je na stopy, połączyłam z żołnierską kurtką z secondhandu i wyszłam na sesje. Pogoda nie rozpieszcza.

Finally, my new creepers have arrived - a real hit lately. Without any hesitation, I put them on my feet, joined with a military jacket from a secondhand shop and went to a session. The weather was tragic.



creepersy – czasnabuty.pl
legginsy – Primark
tunika – secondhand
kurtka – secondhand

15 komentarzy:

  1. buciki mam takie same ;) kurtka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje włosy + ostatnie zdjęcie - USÓSTWIAm

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz!
    Ta marynarka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak to prawda ;)
    i torebka była ( tylko nie na zdj ) i czerwona szminka tez ale zanim zaczęłam robić zdj się już zmyła ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. też tak robię ale to była sesja totalny spontan ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. po jakim czasie doszły buty? bo też chce zamówić z tej strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam opcję "paczkomat". Zamówiłam w sobotę, wysłali w poniedziałek, a we wtorek buty czekały już na mnie w paczkomacie ;) Także szybko, polecam.

      Usuń
  7. buty osobiście mi się nie podobają, ale w tej stylizacji wyglądają świetnie ;d

    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Creepersy są specyficzne i to oczywiste, że nie mogą się wszystkim podobać. Nic by się nie stało nawet, jakbyś stwierdziła, że w ogóle fuj i nawet w tej stylizacji Ci nie pasują ;)

      Usuń
    2. jak to sa creepersy to ja jestem swieta

      Usuń
    3. Dla mnie creepersy są to buty na bardzo grubej podeszwie. Istnieją oczywiście takie typowe creepersy, zazwyczaj czarne, czasem ozdobione panterką, zeberką czy ćwiekami na przodzie. Takie jednak mi się nie podobają. Szukałam innych, nie kojarzących się aż tak bardzo z punkiem i gotykiem. Specjalnie wybrałam model niezbyt typowy, pasujący do mnie i mojego stylu, lecz jednak posiadający tą grubą podeszwę (która nawiasem mówiąc też jest nietypowa). Niemniej jednak dla mnie są to creepersy lub buty mocno inspirowane creepersami ;)

      Usuń
  8. Śliczna marynarka! My juz obserwujemy bo super tu u Ciebie i zapraszamy do nas http://twoflyingflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow...Po prostu świetnie- nic więcej nie mogę powiedzieć:)
    PS. Zapraszam na http://make-me-trendy.blogspot.com/ Mam nadzieje, że zajrzysz w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i stylizacja :)
    Zapraszam http://nowa-graciarnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń