poniedziałek, 19 marca 2012

Pastelowa wiosna

Kolejny sezon modne są moje ukochane pastele! Zimą jednak zazwyczaj ubieramy się w ciemniejsze kolory, a te jasne rezerwujemy na lato. W końcu biel jest naturalnym klimatyzatorem, odbija światło słoneczne, w przeciwieństwie do czerni, która je przyciąga. Zimą także zdecydowanie praktyczniejsze okazały się granaty, brązy, bordo i zgniłe zielenie, jakie, między innymi, proponował jeszcze, mój ulubiony Galliano dla Diora. Barwy te są, bez sprzeciwu, zdecydowanie cięższe, a zarazem szlachetniejsze i bardziej eleganckie na okres mrozów.
Odważyłam się na pastelowe elementy, bo wiosnę czuć już w powietrzu. Jednak, mimo, iż słoneczko w Gdańsku grzało, pozostałam też przy klasycznej, zimowej czerni. A gdy słońce zaszło, trzeba było znowu ubrać kurtkę...
Pastele królują na wybiegach takich marek jak Chanel, Versace, Givenchy czy Blugirl. Moim faworytem jest zdecydowanie pokaz Marca Jacobsa dla Louisa Vuitton. Oprócz niesamowitej oprawy artystycznej (modelki siedzące na białych rumakach na bajkowej karuzeli), ubrania okazały się bardzo kobiece. Ujęły mnie ażurowe elementy i bujające się z niezwykłą lekkością, rozkloszowane spódnice. Muzyka dodawała magii całemu przedstawieniu, a modelki Louisa Vuitton sprawiały wrażenie eterycznych i delikatnych.



t-shirt Bershka | spódnica Topshop | torebka New Look | okulary Juicy Couture | buty Crafted dla Republic

1 komentarz:

  1. Dziewczyno... Usuń tego bloga! Albo zacznij wstawiać porządne zdjęcia i pisać coś co ma sens.

    OdpowiedzUsuń